ROADSHOW AHR BRNO
Courtyard by Marriott Brno
20.05.2025
ROADSHOW AHR BRNO
Courtyard by Marriott Brno

PROGRAM ROADSHOW AHR ČR 2025 BRNO

Courtyard by Marriott Brno

20.05.2025


Navštivte Brněnskou Roadshow letos poprvé v moderních prostorách hotelu Courtyard by Marriott Brno.

Roadshow je skvělou příležitostí pro načerpání nových informací z oboru, navázání spolupráce a rozšíření vědomostí. V rámci Roadshow budou probíhat zajímavé přednášky týkající se aktuálních témat. Naši partneři vám zde budou také k dispozici s představením jejich produktů či služeb, které by vám mohli pomoci usnadnit či vylepšit chod hotelu nebo restaurace.


8:00 - 9:00 Registrace
9:00 - 9:15 Představení Exkluzivních partnerů AHR ČR
Co pro vás připravili naši exkluzivní partneři Bidfood a Rational?
Václav Stárek
9:15 - 9:55 Report AHR ČR
Z aktuálního dění
Václav Stárek, Klára Stárek Zachariášová
9:55 - 10:25 AI v praxi hotelů a restaurací
Ukážeme konkrétní příklady, jak používat AI v podnikatelské praxi
Ondřej Hlaváč, AI InstitutMiroslav Procházka, Lázně Luhačovice
10:25 - 11:00 Co můžete využít od našich partnerů?
Václav Stárek
11:00 - 11:25 Snídaně, významný faktor pro výběr hotelu
Efektivita, rychlost, kvalita a minimální náročnost na personál - prezentace, praktická ukázka a ochutnávka
Ján Bartík, Rational
11:25 - 12:00 Coffee break I
12:00 - 12:30 E-doklady v ubytovacích zařízeních – v procesu registrace hostů
Tomáš Musil, Digitální a infomační agentura
12:30 - 13:00 Nové cestovatelské trendy – co hosté očekávají v roce 2025
Andrea Králiková, CzechTourism
13:00 - 13:30 Coffee break II
13:30 - 13:50 Změny v potravinovém právu – novinky v potravinovém právu pro veřejné stravování
Tomáš Čapek, UniConsulting s.r.o.
13:50 - 14:30 Efektivní provoz hotelů a restaurací s minimem personálu – kvalitní služby v době technologií a nedostatku zaměstnanců – konkrétní příklady a zkušenosti z praxe
Radek Pálka - Gastro Poradenství, Zdeněk Kovařík - KXG Hospitality
14:30 Závěr setkání

Přednášející

PREZIDENT AHR ČR
Absolvent SOU Ondříčkova v Praze, následně rakouský Institut of Tourism and Management, Vysoká škola hotelnictví a lázeňství a Vysoká škola finanční a správní – obor veřejná správa a finance. V roce 2006 se podílel na založení AHR ČR, kde působil jako generální sekretář, od roku 2010 je prezidentem této organizace. V roce 2008 získal ocenění Osobnost cestovního ruchu.

AHR REPORT - Z AKTUÁLNÍHO DĚNÍ
GENERÁLNÍ SEKRETÁŘ AHR ČR

Svou profesní dráhu spojila s významnými hotelovými společnostmi v České republice a UAE. V průběhu téměř 10-ti let v hotelnictví pracovala na různých pozicích převážně ubytovacího úseku. V roce 2009 nastoupila do Asociace hotelů a restaurací České republiky, kde v současné době vykonává funkci Generálního sekretáře. Je absolventkou Vysoké školy obchodní v Praze, své vzdělání doplnila i absolvováním jazykové akademie v Salamance.


AHR REPORT - Z AKTUÁLNÍHO DĚNÍ

Vedoucí B2B sekce v AI Institute

Ondřej Hlaváč se věnuje strojovému učení a hledání smysluplných automatizací pro přední české firmy. Podílel se na tvorbě desítek technologických řešení, auditech a konzultacích. Pod záštitou AI Institute vede B2B sekci a také šíří povědomí o využití AI napříč sektory HoReCa, realit a práva, kde jen za rok 2023 spolu s kolegy proškolil skoro 3000 lidí. Stojí také za nejpoužívanějším právním nástrojem Advomate, který automatizuje práci s právem a vytěžováním dat ze smluv ve společnostech jako jsou Škoda auto, Skanska nebo Středočeský kraj.


AI v praxi hotelů a restaurací

Umělá inteligence už dnes mění hotelnictví a gastronomii – od automatizace rezervací a zákaznické podpory po personalizaci služeb a optimalizaci provozu. V této přednášce si ukážeme konkrétní příklady využití AI v podnikatelské praxi hotelů a restaurací. Projdeme si nejnovější trendy, praktické nástroje a příležitosti, jak AI může pomoci zvýšit efektivitu, snížit náklady a zlepšit zážitek hostů.

Ředitel hotelu Spa & Wellness Alexandria****

Ing. Miroslav Procházka je ředitelem hotelu Spa & Wellness Alexandria**** a nadšencem do využití AI v praxi. Působí více než dvacet let v hotelnictví a lázeňství, z toho posledních pět let jako ředitel prestižního Spa & Wellness hotelu Alexandria v Luhačovicích. Během své profesní dráhy vystřídal pozice od šéfkuchaře přes F&B manažera až po ředitele vysokoškolských kolejí a menz, kde zodpovídal za rozsáhlý provoz ubytovacích i stravovacích zařízení.
V oblasti umělé inteligence se začal angažovat již před dvěma lety, kdy jej zaujal model ChatGPT 3.5. Od té doby se AI věnuje s velkým osobním nadšením a aktivně hledá způsoby, jak její nástroje využít v hotelovém prostředí – ať už pro zvýšení efektivity provozu, zlepšení zákaznického servisu nebo podporu managementu.

AI v praxi hotelů a restaurací

Představení konkrétních příkladů, jak je možné AI využít v praxi.

Jednatel, RATIONAL Czech Republic

Jednatel RATIONAL Czech Republic. Absolvent Fakulty managementu Ekonomické Univerzity v Bratislavě. Pracovně pohybující se v oblasti potravinářského průmyslu, se zkušenostmi z velkých nadnárodních společností jako je Unilever, Tchibo nebo Fromageries Bel, ale také z prostředí start-upu, jelikož se podílel na úspěšném projektu DeNuevo (exkluzivní distributor značek Hochland, Almette a konceptu prodejen). Po prodeji společnosti DeNuevo se podílel na globálním řízení portfolia nářezových a balicích technologií v centrále německé společnosti Bizerba SE/Co.KG v Balingenu, jako ředitel Global Business Development oddělení s odpovědností za celosvětové směřování příslušného portfolia.


Snídaně, významný faktor pro výběr hotelu
Z pohledu hosta jsou snídaně důležitým faktorem výběru hotelu a tím pádem faktorem úspěchu. Z pohledu hotelu snídaně znamenají potřebu (dodatečného) personálu, potřebu kvalifikace a samozřejmě nějakou úroveň zkušeností. Jak skloubit tyto dva světy a nabídnout hostovi špičkovou snídani při minimální námaze, s vysokou standardizací výsledku při udržitelných a stabilních nákladech? RATIONAL je společností kuchařů. Kuchařů se zkušenostmi z provozů v různých segmentech. Při naší prezentaci představíme možnosti jak řešit dva mnohdy protichůdné nároky. Po prezentaci bude navazovat praktická ukázka.


Digitální a informační agentura

Tomáš pracuje v rámci oddělení digitálních služeb veřejné správy v digitální a informační agentuře. Má na starosti správu a rozvoj produktů eDoklady a Portál občana.


E-doklady v ubytovacích zařízeních. V přednášce o využití E-dokladů v ubytovacích zařízeních se zaměříme na ověřování totožnosti pomocí eDokladů. Představíme projekt jako takový a podíváme se na užívání aplikace eDoklady ze strany občana, zároveň se ale zaměříme na nastavení přijímání eDokladů ze strany ověřovatele.  Zodpovíme časté dotazy k ověřování a užívání eDokladů z řad ubytovacích zařízení.

CzechTourism

Andrea od roku 2023 působí jako datový analytik v Institutu turismu, CzechTourism kde se věnuje zpracování a interpretaci širokého spektra dat z oblasti cestovního ruchu. Zároveň působí na Mendelově univerzitě v Brně se zaměřením na cestovní ruch, destinační management a analýzu dat.


Nové cestovatelské trendy - co hosté očekávají v roce 2025

Přednáška nové cestovatelské trendy se zaměří na očekávání turistů v roce 2025. Rostoucí důraz na udržitelnost, digitalizaci a personalizaci služeb ovlivňuje výběr destinací i typy ubytování. Mění se způsob plánování cest, preference aktivit i požadavky na služby v destinacích. Roste poptávka po autentických zážitcích, flexibilitě a inovativních řešeních. Přednáška nabídne přehled klíčových trendů, které budou formovat cestovní ruch v nejbližší budoucnosti.



Majitel společnosti UniConsulting s.r.o.
Ing. Tomáš Čapek, CSc., majitel společnosti UniConsulting s.r.o.

Absolvoval ČZU v Praze, kde i vyučoval. Na SZPI se podílel na konkrétních inspekcích i na řízení systému státní kontroly. Sbíral zkušenosti v zahraničí. Před 27 lety založil úspěšnou konzultačně poradenskou společnost UniConsulting s.r.o., která nachází řešení pro podnikatele v celém spektru potravinového řetězce včetně gastronomie. Dnes jako certifikovaný auditor, akreditovaný poradce MZe, účastník vyjednávání za SOCR a AHR na dozorových orgánech a ministerstvech, má přístup k aktuálním informacím, které předává ve formě doporučení svým klientům. Je majitelem společnosti Uniconsulting.


Změny v potravinovém právu – novinky v potravinovém právu pro veřejné stravování.
V posledních letech se změnily kompetence dozorových orgánů několikrát, co to bude znamenat pro zaměření kontrol. Zásadní změna od 01.01.2025. Změní se i charakter postihů. Jak se projeví v gastronomii další změny v novele zákona 110/1997 Sb. v platném znění o potravinách. Výrazně zpřísněné požadavky na bezpečnost pokrmů v nové vyhlášce 121/2013 o požadavcích na pokrmy. Jak probíhají diskuse o zásadních požadavcích na gastronomické provozy, které se projeví v novele vyhlášky 417/2016 Sb. Bude nutné uvádět hmotnost u všech pokrmů? Jaká je představa o označování rozpracované výroby v kuchyni?


Zakladatel společnosti KXG Hospitality

Zdenek Kovařík je zakladatelem společnosti KXG Hospitality, kterou založil počátkem roku 2020 po více než dvacetileté praxi v oblasti pohostinství. Má dlouhodobé zkušenosti s vedením, restrukturalizací a rozvojem hotelů se zaměřením na akvizice a plánování nových hotelových projektů. V minulosti působil ve vedení hotelů a řetězců Orea Hotels & Resorts, Radisson, Kempinski či Holiday Inn. Mezi úspěšné projekty, na které společnost KXG Hospitality pod vedením Zdeňka v nedávné době dohlížela, se řadí například otevření a správa čtyřhvězdičkového hotelu CUBE v Praze. Hlavním projektem však bylo otevření rezidence The Julius Prague na jaře 2022, která nabízí 168 luxusních aparthotelových jednotek a kompletní gastronomické služby. Díky svým bohatým zkušenostem a vzdělání umí Zdeněk přesně identifikovat nové obchodní příležitosti a dokáže vypracovat obchodní plány tak, aby vedly k maximalizaci příjmů. Jako strategicky uvažující leader se silnými analytickými schopnostmi orientovaný na výsledky je vždy otevřený novým výzvám.


Efektivní provoz hotelů a restaurací s minimem personálu

Kvalitní služby v době technologií a nedostatku zaměstnanců, konkrétní příklady a zkušenosti z praxe.

Zakladatel společnosti Gastro Poradenství

Radek má bohaté zkušenosti z gastro provozů doma i v zahraničí. Ve své kariéře prošel několika mezinárodními hotely, vždy chtěl pracovat na úseku stravování. Vypracoval se na šéfkuchaře a později řídil celé oddělení jako F&B Manager. Nespokojil se ale jen s tím, co měl a stále hledal nové výzvy, projekty a možnosti, jak se realizovat. Radek vystudoval Střední hotelovou školu v Chrudimi. Své první kuchařské zkušenosti získal v restauraci Grill Duran v Hradci Králové, odtud jeho cesty vedly do světa. Z jeho zahraničních kuchařských misí uvádí například: Německo, USA, Itálii, Afriku, či Francii. Po návratu z cest v roce 2002 pracoval jako šéfkuchař pro hotel Paříž a zároveň působil jako člen Národního týmu kuchařů a cukrářů ČR. Na dalších 6 let zakotvil v hotelu Crowne Plaza Prague, na pozici šéfkuchaře a později F&B Managera. Do roku 2021 pracoval pro hotel DUO jako šéfkuchař. Počátkem roku 2022 založil společnost Gastro Poradenství.


Efektivní provoz hotelů a restaurací s minimem personálu

Kvalitní služby v době technologií a nedostatku zaměstnanců, konkrétní příklady a zkušenosti z praxe.

Mapa

Vyberte si jednu ze zastávek našich akcí a buďte daný den našimi hosty.
Navigovat

Registrace

Děkujeme vám za zájem o Roadshow Asociace hotelů a restaurací.
Akce je určena majitelům a provozovatelům ubytovacích a stravovacích zařízení a zástupcům škol, a to bez ohledu na jejich členství v AHR. Po vyplnění tohoto formuláře Vám bude registrace automaticky potvrzena na email.
Vyplněním přihlášky na akci souhlasím ve smyslu zákona č. 480/2004 Sb., zákon o některých službách informační společnosti, se svým začleněním do databáze AHR ČR pro účely zasílání obchodních sdělení na registrovaný e-mail, a to v podobě pravidelných aktualizací, informacích o produktech, službách a speciálních nabídek. Všechna osobní data, která jsou vyžadována budou zpracována v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů. Pořadatel shromažďuje a zpracovává zákazníkem poskytnuté osobní údaje prostřednictvím elektronických nosičů informací v zabezpečeném datovém úložišti. Udělený souhlas lze kdykoli odvolat a údaje z databáze nechat odstranit na emailu: stranska@ahrcr.cz.

Vyplněním přihlášky bere účastník na vědomí a souhlasí s tím, že v případě, že svoji účast nejpozději 7 dní před konáním akce nezruší a na akci se nedostaví, je povinen zaplatit AHR smluvní pokutu v částce 500,- Kč.

Partneři

Spolupráce s partnerskými firmami představuje důležitý prvek naší podpory pro členy.
Asociace vybírá partnery, kteří poskytují kvalitní produkty a služby relevantní pro provozovatele v oblasti pohostinství.
Registrace