Absolvent SOU Ondříčkova v Praze, následně rakouský Institut of Tourism and Management, Vysoká škola hotelnictví a lázeňství a Vysoká škola finanční a správní – obor veřejná správa a finance. V roce 2006 se podílel na založení AHR ČR, kde působil jako generální sekretář, od roku 2010 je prezidentem této organizace. V roce 2008 získal ocenění Osobnost cestovního ruchu.
Svou profesní dráhu spojila s významnými hotelovými společnostmi v České republice a UAE. V průběhu téměř 10-ti let v hotelnictví pracovala na různých pozicích převážně ubytovacího úseku. V roce 2009 nastoupila do Asociace hotelů a restaurací České republiky, kde v současné době vykonává funkci Generálního sekretáře. Je absolventkou Vysoké školy obchodní v Praze, své vzdělání doplnila i absolvováním jazykové akademie v Salamance.
Jaromír patří mezi uznávané přední experty a poradce s více než 20 let zkušeností v oblasti hospitality online strategie a marketingu, včetně rozvoje firemní vize. Od února 2023 působí jako Chief Strategy Officer (CSO) v digitální softwarové firmě VIRTUAL ZOOM se zodpovědností za expanzi v Evropě a dohledu nad strategickým plánováním. V letech 2009 až 2022 se jako Market Manager ve společnosti Bookassist zaměřoval na optimalizaci online hotelové strategie a distribuce pro více jak 300 hotelů v České republice a Slovensku. Jaromír pracoval dříve pro Mandarin Oriental Hotels, PricewaterhouseCoopers a další společnosti. Momentálně také působí jako externí vyučující na Vysoké škole hotelové a ekonomické v Praze.
Dlouhodobě se zabývá výzkumy trendů v segmentu HoReCa a snaží se zlepšit svět gastronomie inspirativními a užitečnými informacemi, které pomáhají provozovatelům i dodavatelům. Aktuálně se věnuje průzkumům na téma Cirkulární ekonomika v gastronomii, Vize a trendy hospitality, Zákaznická zkušenost a loajalita, Emoce značky v komunikaci, Indexu štěstí aj. Je absolventkou marketingu na Ekonomické fakultě VŠB v Ostravě a manažerského studia na Dominican University Chicago v USA.
Ing. Ivo Duchoň se dlouhodobě věnuje problematice profesionálního praní a úklidu v oblastech HoReCa a sociálních služeb. Řídí obchodní oddělení Professional support s.r.o. v ČR/SR a mimo jiné se věnuje obchodně-technologickému školení zaměstnanců. S klienty řeší i projekty zaměřené na optimalizaci spotřeby vody a energií, které začaly být velmi poptávané zvláště v posledním roce vzhledem k rostoucím cenám energií. Je autorem řady odborných článků a problematiku praní a úklidu přednáší na konferencích v ČR a SR. Je absolventem Vysoké školy ekonomiky a financí Sting v Brně.
Elišce koluje v žilách jihomoravská krev, a to úspěšně propisuje do své práce. Vystudovala turismus na Slezské univerzitě, praxi nasbírala například v Itálii a Řecku, věnovala se také incomingu v Praze. Po všech zkušenostech se ale rozhodla zůstat na jižní Moravě a propagovat ji do celého světa. Nyní působí v cestovním ruchu již dekádu a její hlavní náplní je rozvoj segmentu MICE v regionu.
Absolvent střední školy hotelnictví, gastronomie a služeb SČMSD Šilheřovice. V oboru gastronomie a hotelnictví prošel různými pozicemi, zaměřeními a to jak na pozici zaměstnance, tak jako podnikatel. Nyní pracuje pro společnost Turnovská pivnice s.r.o. na postu F&B Manager. V současné době úzce spolupracuje se společnostmi zavádějícími automatizaci systémů, digitalizaci systémů a využívání analytických dat k zefektivnění provozů v gastronomii a snížení provozních nákladů.
Ing. Alena Georgievová je absolventkou Mendelovy univerzity v Brně oboru Technologie potravin. Působí na Ústředním inspektorátu Státní zemědělské a potravinářské inspekce v Brně jako metodik pověřený metodickým řízením kontrolní činnosti v oblasti společného stravování.
Mgr. Vratislav Beran
Ing. Alena Georgievová představí jednak sumární výsledky kontrolní činnosti SZPI a dále se zaměří na výsledky kontrol některých oblastí, např. falšování pokrmů, problematiku výroby ledu a smažení resp. fritování některých pokrmů. V těchto oblastech má řada provozovatelů restaurací ještě co dohánět.
Mgr. Vratislav Beran bude hovořit o kontrolách České obchodní inspekce v hotelech a restauracích – seznámení s cenou, dvojí ceny, prodej alkoholu mladistvým, diskriminace,
Informace z monitoringu trhu On trade (gastro) 2019-23: vývoj tržeb, návštěvnosti a cen.Jaké typy podniků navštěvuje nejvíce hostů. Jaké jsou současné požadavky hostů na nabídku, servis, kvalitu a prostředí v gastronomii.Co dělají úspěšné gastro podniky jinak, aby zaujaly své hosty. Dopady vysokých nákladů na provoz podniků.Jaké nápoje jsou trendy u hostů před letní sezónou.
Jižní
Morava je region jako stvořený pro business eventy. Jak ho propagujeme a jak
následujeme trendy digitalizace a udržitelnosti? Proč je klíčová spolupráce
partnerů a jaké jsou výhody zapojení subjektů do partnerství s Brno Convention
Bureau? Přednáška odpoví nejen na tyto otázky, také se bude věnovat specifikaci
významu práce BCB, seznámení s jeho dosavadními a plánovanými aktivity a
shrnutí přínosu BCB pro podporu a rozvoj kongresové a eventové turistiky.
Seznámíme vás s aktuálním vývojem legislativy a s tématy, která pravděpodobně právě řešíte ve svých provozech. Představíme vám aktivity AHR ČR a podíváme se na stav cestovního ruchu optikou čísel. Informujeme vás, na co byste se měli v letošním roce zaměřit a jak vám v tom můžeme pomoci.
Trendy se dynamicky mění velmi zrychlujícím se tempem. Rok 2023 je plný klíčových změn! Jsou hotely a restaurace připraveny vytěžit maximum z online prostředí a generovat vyšší tržby na internetu?
Česká gastronomie ušla za poslední roky dlouhou cestu a vykonala ohromný kvalitativní posun, v používání moderních technologií však zaostává za hotely a naše přednáška chce odlehčenou formou upozornit na oblasti, které budou hrát výrazně důležitější roli a na které by se měli restaurace zaměřit.
Jak pečovat o prádlo kvalitně a s nízkými náklady? Praní a nákup prádla představuje jednu z největších nákladových položek housekeepingu. V přednášce se dozvíte na co se zaměřit, aby bylo prádlo kvalitně vyprané a zároveň se minimalizovaly náklady na praní a jeho obnovu. Součástí přednášky jsou i praktické tipy pro ty, co si perou sami i pro ty, co perou v externí prádelně.
Netradiční prezentace partnerů akcí AHR ČR, za kterými si stojíme a kterých si velmi vážíme. Je to i jejich zásluha, že pro Vás můžeme pořádat nejrůznější akce.