17. konference AHR ČR
28. 11. - 29. 11. 2024
NH COLLECTION CONGRESS OLOMOUC

17. KONFERENCE AHR ČR 

28. 11. - 29. 11. 2024

NH COLLECTION CONGRESS OLOMOUC


PRO KOHO JE KONFERENCE URČENA?

Konference je určena profesionálům z hotelnictví a gastronomie, kteří mají ambici utvářet budoucnost.

Srdečně zveme majitele, provozovatele a manažery hotelů, penzionů a restaurací, stejně jako další profesionály z oboru. Konference je rovněž tradičním místem setkání pro odborné pedagogy středních a vysokých škol. Tato událost je pečlivě navržena pro všechny, kteří hledají inspiraci, touží po výměně zkušeností a chtějí se zamyslet nad budoucím směřováním celého oboru.

NA CO SE MŮŽETE TĚŠIT?

Během letošní konference se můžete těšit na přednášky a workshopy od mnoho předních odborníků, kteří se budou věnovat současným tématům v hotelnictví a gastronomii, včetně predikcí budoucího vývoje.

Odborný program bude obohacen o zábavu a příjemná setkání během dvou společenských večerů, které proběhnou v unikátních prostorách a postarají se o slavnostní atmosféru.

Zajímavé novinky si pro vás připravili také naši partneři, kteří vám představí své služby a produkty.

Zažijete nezapomenutelné chvíle s přáteli a kolegy ve městě, ve kterém se prolíná historie s tradicí a moderní elegancí.

4 DŮVODY, PROČ SE KONFERENCE ZÚČASTNIT

Zkušenosti úspěšných lidí v jejich profesních oblastech nás mohou motivovat a pomoci nám dále růst.

Společná setkání s lidmi z oboru, kde probíhá výměna názorů na společná témata, s možností rozšířit své profesní kontakty a zároveň si užít zábavu.

Přednášky nabídnou možnost společné reflexe letošních výzev a možnost nalézt nové inspirativní způsoby, jak se s nimi vypořádat.

Vrchol konference představuje galavečer spojený s předáním Výročních cen AHR ČR, který se vždy stává nezapomenutelným zážitkem.

NAŠI KEYNOTE SPEAKŘI

Senior Data Analyst, MKG Consulting

Postavení ČR na evropském hotelovém trhu


Přednáška nabídne pohled na vývoj pohostinství v Evropě v roce 2024. Zaměříme se na nejnovější trendy klíčových ukazatelů výkonnosti a analyzujeme, jak se mění obsazenost a tržby napříč Evropou. Dále se podíváme jak se mění trh ubytování v České republice v porovnání s trhem v EU. Nakonec se zaměříme na klíčové výzvy pro hoteliéry – od nákladů na provoz a zdanění, přes makroekonomické vlivy, až po budoucnost AI a ESG.


S více než 15 lety zkušeností jako odborník a konzultant v oblasti pohostinství a cestovního ruchu je Adrien Lanotte nadšenec pro data a pohostinství, který vždy rád sdílí poznatky o současných a budoucích trendech na trhu. K MKG Consulting se připojil v roce 2010 a později se stal vedoucím strategického a sektorového výzkumu v MKG v Paříži, kde shromažďoval a analyzoval data a statistiky týkající se rozvoje turismu a ubytování po celém světě. Také dohlíží na výzkum a publikace. V předchozích letech byl Adrien zodpovědný za marketing a veřejný rozvoj v Muzeu letectví a kosmonautiky poté, co zahájil svou kariéru v Disneylandu v Paříži. Adrien vystudoval Sciences Po v Paříži, kde se specializoval na marketing a výzkum.

Zakladatel společnosti QED GROUP a.s.

Jak rozvíjet týmovou inteligenci


Nedávné výzkumy ukazují, že týmovou inteligenci lze měřit a také ovlivňovat. Týmová inteligence mimo jiné úzce koreluje zejména s celkovým výkonem týmu a také s motivací jeho členů. Je zajímavé, že týmová inteligence není přímo ovlivněna inteligencí jeho členů. Skupina nadprůměrně inteligentních lidí nemusí nutně vykazovat nadprůměrně vysokou týmovou inteligenci. Každý tým se díky rozvoji týmové inteligence může stát excelentním týmem. O tom, jak rozvíjet týmovou inteligenci bude vystoupení doc. MUDr. PhDr. Radvana Bahbouha, Ph.D.


Radvan vystudoval psychologii, medicínu, matematickou statistiku a teorii pravděpodobnosti. Od roku 1993 se začal věnovat výzkumu komunikace v týmech. Pro tento účel vytvořil metodu socio mapování. Zároveň se věnoval i jednotlivcům jako terapeut i jako kouč. Od roku 1994 působí na katedře psychologie FFUK, kde mimo jiné přednáší psychologii koučování. V roce 1996 založil společnost QED GROUP a.s., která se zaměřuje na psychologický servis firmám i jednotlivcům. Radvan se věnuje individuálnímu i týmovému koučování, výcvikům koučování a supervizi. Vytváří také komplexní rozvojové projekty pro firmy. 

Spolumajitel Bistra Paulus a šéfkuchař olomoucké společnosti Lobster Catering

Gastronomie dnes - rozhovor s Romanem Paulusem


Roman Paulus se zaměří na rozdíly mezi Prahou a Olomoucí z pohledu gastronomie a přístupu k podnikání. Bude se zabývat také personální problematikou a nákladovostí. 


Od dětství snil o možnosti vařit ve špičkových světových restauracích. Po revoluci proto využil nabídku na studium v Rakousku, kde se vyučil a zahájil profesionální kariéru. První zkušenosti se špičkovou světovou gastronomií získal v roce 1999 v hotelu Savoy v Londýně, poté půl roku pracoval na zaoceánské lodi Queen Elisabeth II. Mezi léty 2000 – 2007 působil v hotelech řetězce Hilton ve Vídni a v Praze. Od roku 2008 do roku 2020 byl šéfkuchařem v restauraci hotelu Radisson Blu Alcron Prague. Absolvoval stáže v mezinárodních vzdělávacích institucích (The Emirates Academy of Hospitality Management) a světových restauracích (michelinské restaurace La Pergola v Římě a Maison du Boeuf v Bruselu). Je nositelem nejprestižnějšího hodnocení v oboru: pro pražský Alcron získal šestkrát michelinskou hvězdu. V současnosti je spolumajitelem Bistra Paulus a šéfkuchařem olomoucké společnosti Lobster Catering.enue managementu a korporátním eventům. Celkem obsluhuje více než 100 hotelů v ČR a na Slovensku a má více než 3000 spolupracujících korporátních zákazníků.

Galerie

REGISTRACE

PLNÝ KONFERENČNÍ PAS

Nejlepší volba! S tímto balíčkem si užijete celý program naplno. 


Balíček obsahuje: 
účast na společenském setkání v Arcibiskupském paláci, účast na odborné části konference (materiály, 2x coffee break, oběd), účast na galavečeru (welcome drink, slavnostní raut, doprovodný program, předání Výročních cen).

28. 11. – 29. 11. 2024
6400 Kč
bez DPH
ČÁSTEČNÝ KONFERENČNÍ PAS

Získejte to nejlepší z pátečního dne: odborný program a galavečer v jednom.


Balíček obsahuje: 
účast na odborné části konference (materiály, 2x coffee break, oběd), účast na galavečeru (welcome drink, slavnostní raut, doprovodný program, předání Výročních cen).

29. 11. 2024
5400 Kč
bez DPH
2+1 s 30% slevou

Týmová výhoda! Získejte 30% slevu pro třetího účastníka na celou konferenci při registraci 2+1.


Balíček zahrnuje pro 3 osoby:
účast na společenském setkání v Arcibiskupském paláci, účast na odborné části konference (materiály, 2x coffee break, oběd), účast na galavečeru (welcome drink, slavnostní raut, doprovodný program, předání Výročních cen).

28. 11. – 29. 11. 2024
17280 Kč
bez DPH
ODBORNÁ ČÁST KONFERENCE

Chcete intenzivní odborný program s inspirativními trendy?


Balíček obsahuje:
účast na páteční odborné části konferenci (materiály, 2x coffee break, oběd)

29. 11. 2024
4500 Kč
bez DPH
GALAVEČER

Zažijte večer plný elegance.


Vstupenka obsahuje:
welcome drink, doprovodný program, závěrečné předání Výročních cen a slavnostní raut.

29. 11. 2024
2500 Kč
bez DPH
Storno podmínky: v případě zrušení registrace po 15. 11. 2024 vám bude účtováno 100% ceny za balíček.
Valná Hromada je určena pouze členům AHR ČR – účast je zdarma.

Upozorňujeme, že přihláška na akci je závazná.
Po obdržení přihlášky bude účastníkům vystavena faktura.

Vyplněním přihlášky na akci souhlasím ve smyslu zákona č. 480/2004 Sb., zákon o některých službách informační společnosti, se svým začleněním do databáze AHR ČR pro účely zasílání obchodních sdělení na registrovaný e-mail, a to v podobě pravidelných aktualizací, informacích o produktech, službách a speciálních nabídek. Všechna osobní data, která jsou vyžadována budou zpracována v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů. Pořadatel shromažďuje a zpracovává zákazníkem poskytnuté osobní údaje prostřednictvím elektronických nosičů informací v zabezpečeném datovém úložišti. Udělený souhlas lze kdykoli odvolat a údaje z databáze nechat odstranit na emailu: stranska@ahrcr.cz.
Svou registrací na akci souhlasíte se zasláním osobních údajů v rozsahu jméno, příjmení, e-mail a telefon, které budou ze strany AHR ČR předány partnerům AHR ČR za účelem nabídky jejich zboží a služeb. Ostatní informace o zpracování osobních údajů naleznete na www.ahrcr.cz.

Partneři